Monday, August 22, 2011

Origami Pikachu おりがみ ぴkはちゅ



**Nah!!!! ini adalah merupakan contoh origami yang telah saya siapkan...macam mana? cumil cute tak? heheh Anda boleh cuba buat sendiri. Kalau lagi banyak origami dibuat makin cantik...boleh diletakkan di satu balang kaca yang menarik. Origami ini senang sahaja sebenarnya. :) わかわかですね。Kalau saya sudah membeli balang kaca nanti, saya akan poskan di sini...supaya dijadikan panduan dan inspirasi kepada kalian yang meminati origami dan yang baru berjinak dengan origami.

**Permulaan kepada penghasilan ini sedikit rumit, tapi lama-lama anda pasti merasa seronok... sebelum Pikachu ni..saya telah membuat bunga Lily. Saya akan paparkan di masa mendatang. Origami bunga Lily boleh dijadikan hiasan atau diberikan kepada insan-insan yang anda sayang :). Pernah saya ternampak gambar origami bunga Ros yang banyak untuk majlis perkahwianan. Sangat menarik. Saya pun sedang belajar membuat origami Ros, tapi tak menjadi..hehehhe tidak mengapa boleh berusah lagi :) Buat masa ini, sila perhatikan Pikachu ini...hahhahha 

** Yang baik itu datang daripada Allah maha kuasa, yang buruk itu datang daripada saya selaku hamba kepadaNya. Moga dengan sedikit coretan daripada saya, anda yang baru berjinak dengan origami ini akan lebih bersemangat. Walaubagaimanapun saya akan mendoakan yang terbaik buat kalian semua :) Good Luck!!!


No comments:

Post a Comment